Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2007 17:54 - „Да яхнем метлите” или религията на една кучка
Автор: valbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2196 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 25.12.2007 21:29


Наскоро седях и гледах замечтано през прозореца. Някаква тъга беше обхванала  нежно съцето ми и се чудех каква е моята си дефиниция на щастие. В следващия момент се усетих – аз съм патологична кучка. Но каква е разликата с това да си нормалено функицониращ индивид или ‘нема такова животно’?  Кое всъщност ни вкарва в т.нар. “Bitch forever” клуб - дали е само липсата на задръжки или привидната ни перверзност... Замислих се и установих, че когато паднеш на това ниво ти остава само едната душа... ама да си стои там, все някой ден и нея ще продада за жълти стотинки. Пак изпаднах в безсмислени спорове с моята персона. Тя така и не се отказа от пустата си логика.. ама и нея ще продам рано или късно.... Времето минава, а аз така и не разбах дали реалаността ме преследва или аз страня от нея, мисля си че е по-добре да не е нито едното, нито другото. Иска ми се да живея в приказка и всичко да е красиво, като в драматизация на Дисни, да няма фалш, да няма суета, да няма мизерия, да се цени не само външността, но и онова което е навътре в теб. Стига фантазии! Времето минава,а трябва да напудря грозното си носле и после на кафе... Няма пък да ходя... да си гледат работата – нали съм кучка, що да не им вържа тeнекия. Кофти ми е, не че аз не си го правя такова, но и въпреки това си ми е кофти. Мразя да съм героя, защото трябва да олицетворявам доброто, но вътрешното ми аз не е добро, тоест вече не е... както се изрази един приятел „биде проято от червеи”. Сещам се за един спор с братовчед ми отностно колко асоциални стават обществата и то на база музикални стилове, макар и музиката да носи в себе си култура или по-скоро суб-култура, абсурда е, че нещото което ни обединява с дадена група хора ни разделя от останалите... както и да е... Да! Тихата лудост пак ме обхваща.... от цялата работа със спора обаче достигнахме до важен за мен извод – че човек след известно време на живот се променя. Споням си за едно много сладко момиче, отличничка и всичко и всичко, и ужаса и болката в сърцето, когато разбрах от бивши съученици, че е пропаднала, че животът я е смачкал, че е ... наркоманка. А аз, нали съм „лека душица” дори не отидох да й върна Лексикона, който беше останал в мен още от преди 5 години. Извратена работа... добрите хора страдат. Но казах си, че повече никаква доброта и това е. Само разврат, а като остарея и стана дърта кукумявка ще яхна метлата и ще ме показват по панаирите като някаква откачалка. Мдам ‘живота яко съкс’ беше максимата на една позната, ама май почва да става и моя максима. Абе “Bitch Forever” я се стегни и бързо на магистралата(на живота де, вий пък какво, да не си помислихте че наистина съм кучка, споко само аз се смятам за такава  )....



Гласувай:
0



1. sueann - ...
05.01.2008 05:11
О, можеш да се подпишеш с 2 ръце, че човек се променя... но все пак има 1 свобода да влияе в/у посоката. Адски горделиво и тъпо е да се казва, че ВСИЧКО зависи от нас; но че има неща, които зависят, има.
Не те познавам и не знам доколко си "проят от червеи" :)) ...ама от нещата, които говориш, все ми се вижда да е останало и чисто местенце. Това е добре!! Защото всички тия неща, които ти се искат - които и аз искам, нищо че ме правят луда идеалистка-аутсайдерка - свят като приказка, с всичките му екстри:), те стават само когато всеки един поотделно се заинати и реши да не се отказва от "непроятите" си места. Не мислиш ли така?
цитирай
2. sueann - Ъх
05.01.2008 05:12
Забравих:
Честита Нова година - да е здрава и спорна!!
цитирай
3. valbg - :)
05.01.2008 08:37
Мерси, честита и на теб.... е да... имам си много чисти местенца, но пък "драмата винаги си е на едно друго ниво при мен, та това донякъде обосновава "апокалиптичното" в тоя ми пост :P
цитирай
4. анонимен - Ot Kivi
11.06.2008 18:07
Val, ako tava si go pisal ti (kakto i predpolagam), moga da kaja samo edno - stra6no mn mi haresva !!! Bravo! Pozdravleniq! Vie spe4elihte priza - 1 mqsto “Bitch Forever” :PPP
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49001
Постинги: 19
Коментари: 40
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930