Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2007 22:47 - Yet another poetry tryouts
Автор: valbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1362 Коментари: 3 Гласове:
0



***

image
И усетих горски полъх
облян от самота
За надвисналата есен
в моята душа

Ти, открадна моите сълзи
Ти, отнесе като стихия моята любов
И във вярност кълнейки
в гроба ме завлече ти.

-----------------------------------------------------
***

image
И всичко ти поисках
Но нищо не ми даде
И страстно те желах
но ти безочливо ме издаде

И вятърът в моите коси
И дъждът по моите уста
прикриват моята тъга
а любовта като капки кръв
нежно роси от мен

И с поглед опиянен
Като от треска заслепен
Ближа своите рзни
Които ти в мен остави



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pixie - Хмм...
26.06.2007 10:35
Искаше критика? Имаш я!
1. Ритъм и темпо!
2. Стихове, смислово свързани в строфи! Т.е. малко по-ясен изказ
3. ...Първо и второ са напълно достатъчни! (аз сега си връщам за мойто "Прощално", дето било малко изкуствено)
А сега положителните отгласи: МНОГО ЯКИ КАРТИНКИ! Особено първата... страшно много ме радва...
цитирай
2. valbg - :)
26.06.2007 17:48
мило не е честно
аз критиката за "Прощално" ти я спестих в блога, рекох ти я у телефона
+ това за ритъма не съм съгласен, изказа е изключително изчистен и абе мило ще ти обясня после.

а и да не забравя: знам защо те кефи картинка номер 1 :D ('cuz you're the bitch :D and yep i like U being that)
цитирай
3. pixie - ?
27.06.2007 09:35
мило, май наистина ще се наложи да ми обясниш! и тва за картинката - не си прав! i've never been a bitch with you. what you like is what i am actually (if i was you i would think what i become when i'm bitchy) картинката ме кефи защото изразява един вид женска сила, превъзходство над мъжете. такава жена е пример и вдъхновение за всички нас, които се опитваме да сме силни в един изцяло мъжки свят, но за жалост не успяваме да постигнем желания резултат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49020
Постинги: 19
Коментари: 40
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930