Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2007 22:09 - Poetry again ???
Автор: valbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1304 Коментари: 5 Гласове:
0



***
image

I Touched you
and my heart bleeded

I Looked at you
and my heart stopped

I Kissed You
and i realized you"re
nothing more than a desire

***
image

Спомняш ли си когато те отблъснах,
а ти се постара да ме отпуснеш?
За момента в който ти се отдадох
И момента в който те изоставих

Усещам още как усните ти ме докосват,
Как пръстите ти нежно ризата ми откопчават
Как чувства, страст и две тела бавно изгарят.

Ти, ти ме освободи,
но не питай кой те нарани....
Аз съм този който избяга
и теб сутринта сама в леглото оставих
тъй сама - без мил, без любим
само със спомен тих
и блян - жив.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pixie - Ах...
15.06.2007 22:19
мило, тва второто... ааааааа!
"Спомняш ли си когато те отблъснах,
а ти се постара да ме отпуснеш?
За момента в който ти се отдадох
И момента в който те изоставих" - тва ми е толкова познато! да, мило, помним!
"Усещам още как усните ти ме докосват,
Как пръстите ти нежно ризата ми откопчават
Как чувства, страст и две тела бавно изгарят." - ми...може да се направи нещо по въпроса...(blush)
"Аз съм този който избяга
и теб сутринта сама в леглото оставих
тъй сама - без мил, без любим
само със спомен тих
и блян - жив." - не смей!!!
цитирай
2. valbg - Мило...
15.06.2007 22:34
не бих желал да изпадаме в излишни спорове, но това второто не е пряко послание от мен към теб. Аз по скоро съм изразител на чувства спрямо статична гледна точка. Говоря ти конкретно за идеята, която ми дойде от филма Eating Out.... като го изгледаш надявам се да ти стане ясно... и да... точно за момента с телефонния разговор става дума. Знам че такова нещо няма във Филма, но все пак този момент ми се запечата добре у съзнаннието и ме вдъхнови да напиша ТОВА по горе... както и да е.... не че не съм съгласен да направим нещо по въпроса :D
цитирай
3. pixie - :)
16.06.2007 12:37
"това второто не е пряко послание от мен към теб" - това е добре, иначе те очакваше не просто спор... това за телефонния разговор не го разбирам, нещо ми се губи или не съм те слушала какво ми говориш... всъщност през главата ми мина нещо, което ти казах вчера по телефона, ама ти май не разбра какво се опитах да ти кажа, така че и тая вероятност отпада... и да, знам, че си съгласен, търпение...
цитирай
4. valbg - ;(
16.06.2007 14:58
"това за телефонния разговор не го разбирам, нещо ми се губи или не съм те слушала какво ми говориш... всъщност през главата ми мина нещо, което ти казах вчера по телефона, ама ти май не разбра какво се опитах да ти кажа, така че и тая вероятност отпада.." - мило, съжелявам за телефонният ни разговор - не внимавах много много, просто наистина бях много разсеян уморен и всичко и всичко. Кажи какво си имала в предвид (а отностно това което аз имам предвид под телефонен разговор е сцената във Филма, където има такъв, както казах по рано като гледаш филма ще ти стане ясно ;) )
цитирай
5. pixie - аааа
16.06.2007 20:37
добре де, най-после разбрах какво се опитваш да ми кажеш, извинявай ама са ти много хаотични мислите. тва, което ти казах по телефона - на лс ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49022
Постинги: 19
Коментари: 40
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930