Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2007 23:09 - Денят на ужасите
Автор: valbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1339 Коментари: 4 Гласове:
0



Здравей мило дневниче :)
Тази фраза си я харесах от една книга ама все пак не съм много сигурен от коя. Та да започвам какво се случи днес - иначе кратък ден :)

Малка ретроспекция първо, преходна от към предния пост :
- тръгнах с Рая, но тя се оказа твърде двулчина
- тръгнах с Елизабет и все още съм с нея макар по скоро връзката ни да е на ниво под нулевото или "Приятелско опознаване" (не винете красавицата - аз съм виновен за това :( и да - срам ме е, но само малко :) )

Та какво се случи днес. Станах с мнооого болки по цялото тяло - отскоро почнах да ходя на фитнес и мноого ме боли навсякъде, особенно след сън :) . Та имах оговорка с Венци да отида до тях и да му понаправя някоя друга снимка. След предната му тенекия миналата седмица, с която ми взе ума - буквално реших че му е станало нещо - я го е сгазило нещо, я са го отвлекли или нещо такова, чак брат му ангажирах (дето е в другия край на Българията) да провери какво става с него, реших че всичко ще е наред и станах с ограомни усилия, взех си ободряващ душ и почнах да се приготвям. Почиситх дигиталното фотоапартче Cannon :) и почнах да търся всичко нужно за да направим предварителната фотосесия (реших да направя фотосесии на всички приятели за да си ги имам ГОТИНИ пък и те да се имат :) , а решението ми да започна с Венци беше импусливно, но реших че след като съм се сетил първо за него - що пък да не започна първо от него) съответно подбрах любимите ми екстри - гел за коса " Swartzkopf", възелин за устни на Avon, бебшка пудра, скриващи акнето продукти на Avon  и Oriflame и други такива (а отне ми бая време) тръгнах... пеша за тях. Идиот ... верно че е на 20 мин пеша ама в тоя студ. Звънкам у тях - нема баце нема никой, айде на мобилката - никой не вдига. Повторих упражнението още неколко пъти и после ядосан и разочорован си тръгнах -  тоя човек сериозно е за убиване - втора поредна седмитца тенекия. Посегнах към първата бакалия да си взема цигари, макар че бях решил да ги спирам, оказа се че нямат нито евтина запалка, нито синя горна джумая.... нямайки какво друго се набутах с долнопробните сребърни вайсройки и запалка от левче. Ядосан закрачих към вкъщи. Влизам - отключено - живота ми мина на лента - пак ли съм забравил отключено или пак са ни разбили некви крадци. Хванах здраво фотоапарата и плахо прекрачих към вкъщи. Бум ! Тряс! Здрасти - Оказа се че баба ми от долния етаж дошла да ме види и след като не съм й отключил решила че спа непробудно и си отключила с надеждата че ще ме нахока защо не съм станал - 11 по обед е :) Получих СМС от Елито: имам свободни - ела да ме видиш. Хапнах и отидохме на кафе Pavali до даскало. Поговорихме си, Елито реши че ще удушава Венци по неясни причини, и по едно време дойдоха момичетата ми от 8ите класове - Лилито и Марчето. Големи пички, абе голяма работа са. Май на Елито й стана неприятно, защото въпреки многократните ми опити да я вкарам в разговора който подхванах с Марчето и Лили, тя отказа и мълчеливо си отпиваше от горещия шоколад. Аз си поръчах само една малка текила. Ха смешното беше как ме погледна когато помолих за солничка - деазнам не бях срещнал сервитьорка която не знае как се сервира текила (че отгоре на всичкото мренах барманката която сипа Савой Силвър Клуб Текила :( ). Та вървейки към даскало си припомних рождения ден на Димо от преди два дни.

To be continued...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valbg - To be continued
26.02.2007 23:11
Стана малко късно.. пък пиша от една приятелка - треба се замъкна до вкъщи така че пускайте коменти, за да получавам мейли и да не забравя да продължа историйката БАЗИРАНА НА РЕАЛЕН СЛУЧАЙ и без нереални отклонения, измислени части и тем подобни :)
цитирай
2. hip69 - ... дискриминация!!!!....
27.02.2007 14:03
..... ас имахме неколко секундна роля ф целото действие (при срещата с елито)... защо деба не сме споменати.... и даже не сте ни просфетили, че имате блок!.... требеше горепосочената да ни сфетне.... добре, че тя е тука и на гушка.... и на умилостивява да не ви убием!......(девол)....
цитирай
3. valbg - a de
27.02.2007 20:50
а де... ся аз разказвам :P
цитирай
4. pixie - Давай по-живо де!
04.03.2007 19:36
Чакаме продължението! Имам някои малки миниатюрнички забележчици към достоверността, но няма да ги споменавам, защото тази част от историята, която знам, като цяло е вярна (само да повторя, че се пише вАзелин). А за удушаването на Венци - не питай! {}
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49027
Постинги: 19
Коментари: 40
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930