Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2006 17:46 - Утрепах се :-) 3.12.2006
Автор: valbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1344 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 03.12.2006 18:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес определено не ми беше ден ;-)
Събудих се и леко потрих очи - о, не трябваше да ходя на театър. Нищо лично, но като беше от 9:30 пак ми се спеше, а то 8:15 на какво прилича... Станах от леглото, плавно съблякох пижамата ми, нежно пристъпих към банята... Мда идеално време да си мисля за разни неща. Изкъпах се и си сипах закуска Nesquick
image
Пуснах си радио Енърджи
image
и включих лаптопа. Между другото да ми е честит - завчера си го взех :-)
Пуснах няколко чалгии да се точат за да има с какво да галя ориенталската ми душичка в училище и отидох на театралния кръжок. Ужас !!!! И аз не знам защо отивам - лошо ми е, боли ме гърлото и ми едно такова депресивно тъпо, че просто нямам думи :-( Останах много доволен,че в общата песен, на която ще правим и видеоклип, са ми оставили да пея първия куплет. Ама и аз съм един... хем не мога да пея и мразя гласа си, хем се натискам да се изявявам с това - ето например сега съм си наумил да пея на концерта на училището. Нали.... Еми ко да се прави - когато има кой да те навие, на всичко си способен.
Иначе съм лъчезарен човек, чиято усмивка не може да не те зарази, но напоследък се чувствам гадно.Защо ли?
1) Най-първото ми гадже, което ходи с мой приятел и съученик понастоящем, постоянно ме изнервя с истеричните си изблици
2) Падах си по един човек, но ми върза 3пъти тенекии при уговорки за кафе
3) Сега съм на кръстопът между две момичета -
Валерия(съименница),много весела и жизнерадостна, луда по рождение, метълка
и Рая, красива духовно, по-сдържана, улегнала, знаеща какво иска
4) Майка ми е в Белгия за една година...
... и просто нали... едно такова тъпо, гадно, отчаяно
чувствам се ограбен, наранен огорчен

.............
прибрах се по обед и седнах да кача на телефона си чалгията
на Елена - Тук и Сега и на Анелия - Вятър в косите

http://filexoom.com/files/view/21982/4alga/Anelia-Vqtyr%20V%20Kosite%20Ti.mp3
http://filexoom.com/files/view/21982/4alga/Elena%20%20-%20Tuk%20i%20sega.mp3

(можете да си ги дръпнете и вие :-) )
и реших да се зачета в един форум и  неусетно реших да превеждам сайта на емуле www.emule-project.net на Български :-) На тридесетата минута се отказах ;-) не е лесно и опростено, абе не е като за мързеливци като мене
Излязох да поритам футбол и ето тук - с болки в кръста и със съмнения за счупена кост на палеца



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. sashetu - ..
03.12.2006 23:23
Ех, спок.И такива дни ще има и те може би няма да са малко.Случва се и на най-добрите :Р
Горе главата, продължи с усмивка =))
Поздрави :-)
цитирай
2. valbg - ok
26.02.2007 22:42
мерси за поста все пак :) иначе съм спок :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 49027
Постинги: 19
Коментари: 40
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930